.

Followers

Wednesday, April 13, 2011

but why...??

Aku perasan. Tiap sekarang kau dah rajin online.
Selalu jugak kau update status. Kau cakap kesedihan kau
Kau cakap kegembiraan kau. Kau cakap yang macam tak sepatutnya pon ada.

Aku pun perasan. Sekarang kau dah ramai kawan di alam maya.
Mereka semua dah merasakan kehadiran kau.
Setiap kali kau update status ada je yang like yang comment.

Aku perasan jugak. Ada jugak nama yang sama selalu kat wall kau.
Aku tak marah pun tak apa. Tapi bagus jugak.
At least kau dapat luahkan apa kau rasa kat orang lain. 
Takda kau rasa tension sangat kann..

Aku macam terperasan.
Kau ada main poke jugak.
Maaf lah kalau aku tak poke back.
Sebab aku tak tau ape significant poke tu.

Jangan lah bersedih aja.
Jangan meratapi orang yang tiada.
Hidup mesti kita teruskan.
Dapatkan semangat itu kembali.
Yakin lah pada hati dan diri sendiri.
Cari lah kegembiraan di kala sunyi.
Jangan biarkan sunyi menyelaputi diri.
Jangan biarkan senyum mati di bibirmu.
Kuat dan tabahkan hati.
InsyaAllah..

No comments: