.

Followers

Tuesday, September 6, 2011

Aku tak mention nama pun

Apa yang aku tulis, apa yang aku cerita kat sini memang terus dari hati. Aku tak pertimbangkan sangat bila aku menulis. Kadang-kadang entry aku macam tulis membabi buta. Tapi itulah aku. Aku tak pandai nak luahkan. Aku taip jer apa yang aku fikirkan.

Kepada sesiapa yang terasa, aku mintak maaf sangat atas keterlanjuran atau kelancangan kata-kata aku. Tapi aku tak pernah mention nama sesiapa pun. Yelah, kadang-kadang aku tuju kan kat orang lain nanti orang lain pulak terasa. So, aku tak nak lah ada orang datang serang aku tiba-tiba. Sebab aku tak pernah mention nama sesiapa dalam entry aku.

Maaf~





p/s: kerana mulut, badan binasa.
      alah bisa, tegal biasa.

2 comments:

yana89 said...

ye,sy mmg terasa...
muahahahaha!!!wei,t klu sempat ak dtg raya uma ko..nk minta maaf lg skali!!hahaha!!!XP

@ku d! sin!e said...

hahahaha!!!
datang bagitau awal2 okey...?