.

Followers

Monday, September 26, 2011

Jari telunjuk aku sakit

Tadi aku lunch kat TESCO dengan kawan aku. Kami makan kat foodcourt jer..Aku macam biasa lah order sizzling mee. Sebab kan mee tu panas, aku nak lah carik air yang sejuk. Aku tak nak yang manis. So, pilihan aku air mineral jer. Aku beli kat King's bakery tu. Sebab kat kedai tu air mineral sebotol RM1.50.. Kalau aku beli kat foodcourt tu harga air mineral nya RM1.80. Tak sejuk pulak tu..


Aku pergi ambil air macam biasa. Kena ambil kat dalam peti ais macam atas ni kalau nak air mineral yang sejuk. Aku ambil lah sebotol dengan confident nye tutup pintu peti tu. Terlaju pulak. Jari aku yang sebelah kanan kat situ tercepit. Mula2 tercepit tu rasa kebas jugak. Aku pun dah cuak jer.. Menggeletar tangan aku. Aku genggam jari telunjuk kat tangan kiri tu dengan tangan kanan.

Menahan sakit giler-giler. Bila nak menaip nie pon rasa sakit. Nak menggaru lagi lah.. Hilang nikmat tau.. hahaha.. Esok baik lah kot. Skit jer nih.. hehe 


No comments: