.

Followers

Monday, September 12, 2011

Engagement one of my BFF

Semalam aku pergi ke rumah Syawani, salah seorang geng outsiders(tak duduk asrama) masa di Sekolah Teknik Klang dulu. Kami panggil dia kambing (mude setahun dari geng2 kami). Asal usul nama diberi aku lah yang bagi. hahaha.! Sebab nya kalau kat sekolah dulu, makan nasi mesti ambil sayur jer. Lebih dari nasi pulak tu. Selamba jer dia makan sayur tu depan aku.

Aku kan tak suka sayur. Aku tengok dia sedap jer kunyah, aku panggil dia kambing. Nama tu pun melekat sampai sekarang di kalangan kitaorang. Dulu kalau aku makan, dia yang tolong habiskan sayur kat pinggan aku. hahahaa!!! Nasib baik tak gelar tong sampah kan..

Dia dah habis belajar. Ambil finance dekat UM. Aku jer tak habis lagi. isk!!! Oleh kerana aku sampai lewat sikit, tak sempat lah nak ambil gambar banyak2. hahaha! Sikit jer boleh lahh...

Nampak gelap sikit...but still cantik..

Aku marah die sebab asyik senget jer.. kan??

Tahniah Nur Syawani...!!!

Kau nampak matured lah.. :)
Kita nampak swetttt!!!!!!

Peace!!! Thanks yang amik pic nie...


p/s: dia dah tukar baju t-shirt, aku suruh dia tukar baju balik.. hahaha...

2 comments:

me, nelly said...

beng benggg!!! cunn lah siottt! eksaited nye wehh! huhuh!

@ku d! sin!e said...

hahaha...!! tunggu dia lame wehh... tapi takpe.. tunggu hajar pulak pasnih..