.

Followers

Wednesday, September 7, 2011

Berlegar di ruang kecemasan HBTAR

Malam tadi mama dibawa ambulans ke Hospital Besar Tengku Ampuan Rahimah. Asal nya kakak aku hantar pergi Klinik Kerajaan Meru. Mama pucat dan muntah-muntah. Dekat klinik kena masuk air. Pembantu perubatan tu cakap dalam satu jam setengah lagi amik mama. Tau2 dapat call mama di bawa ke hospital.

Lepas tu aku dan kakak aku menyusul lah ke sana. Kitaorang dah siap packing kan baju mama takut-takut kena tahan kat wad. Aku dengan anak buah aku duduk kat ruang legar luar bilik kecemasan. Kat sana macam-macam orang aku jumpa. Sakit macam-macam sampai yang eksiden. Ada jugak lah dua orang dari Meru yang eksiden.

Lepas check semua, kira-kira pukul sebelas lebih mama boleh balik. Tak serius sangat. Masuk air jer. Lepas tu amik ubat. Tak payah bayar pun. hehe... Dalam kereta aku sempat makan burger on the way balik ke rumah tu. Lapar pulak lepas seharian tak makan. (usha bilik mayat sementara tapi tak jumpa)

                  



No comments: