.

Followers

Thursday, September 22, 2011

Saya sedih

Hari ni balik kerja lambat. Sebab dengan staff yang lain kan, so kena follow je lah. Tak boleh nak balik awal-awal. Hari nie memang aku dah siap bawak helmet turun. Nanti boleh terus balik. Dari office client kat Kelana Jaya tu dalam pukul 5.30 petang sampai Shah Alam je pukul 6. Sampai tempat parking motor je aku nak bukak solex. Carik kunci motor dalam beg takda. Tengok poket beg takda. Aduhai....

Nasib baik staff lelaki nie (kat parking motor) cakap macam nampak kunci motor aku kat office. Aduh!! Aku salah letak ker? aku rasa aku dah letak dalam beg dah. Mesti kelam kabut pagi tadi sampai kunci tertinggal kat atas meja kopi (datang lambat). Dah nya, aku kena naik office balik ambil kunci. Nasib baik ada staff dan trainees yang tak balik lagi..

Sampai tempat dituju, aku tengok tempat tu bukak lagi. hehe.. Hati senang. Aku menuju kedai seterusnya beli barang sikit. Pulak tu, customer depan aku tu selow. Dengan cashier tu sekali selowww...! Aku naik balik nak pergi tempat tu. Sekali dah TUTUP.. siap bergoyang lagi tag TUTUP tu... baru tukar... :(

Terduduk (nasib baik ada kerusi) aku tengok kedai tu dah tutup. Arghhhhh! terbantut segala perancangan aku. Gara-gara customer tadi tu lah. Lambat..! (paling suka salahkan orang). Erm.. Takda rezeki aku nampak nya. Aku yang sampai lambat sampai tempat tu pun dah tutup. Sedih giler...sedih sampai nak beli buttercup pun lupa terus balik rumah.

No comments: