.

Followers

Sunday, September 25, 2011

Jamuan raya dan perpisahan

Baru nak cerita.. hehe.. Sorry busy sikit. Hari jumaat lepas, ada buat Jamuan Raya dan Perpisahan kat office aku. Perpisahan tu untuk Ilman. Salah sorang staff kat situ. Dia sebaya aku rupanya. Dah nak berhenti baru tau.. Sebab dia besar, so tak tau pulak dia sebaya aku. haha.. Tapi dia dah habis degree. Sebab budak PTS dan amek degree accounting fast track. ^_^

Teha dan Miza (trainees), Kak Salwa (staff)
jemputan dari H.I Company Secretary
seronok je makan. aku takde tempat :(
Arif & Elmi (trainees), Halim (belakang) tu staff senior aku
Apa kena lah si arif nie. kah kah kah
Ni lah Ilman (tengah) yang bakal masuk PROTON
Semua trainees perempuan yang ada. 3 je pon.. hehe
Set hidangan pertama untuk aku. hehe
Set hidangan kedua untuk aku. HAHAHA

Aku rasa hari tu aku makan je. Seharian aku makan. Pagi tu aku bawak bekal pulak dari rumah. Asyik makan jer.. Makan dengan senang hati. Sebab nak dapat makan2 macam nie bila lagi kan. hahaha.. Terima kasih untuk company sebab bayarkan duit makan. :D

No comments: