.

Followers

Tuesday, September 6, 2011

Bad monday for me

 Tadi aku dah mula start kerja balik. Cuti Hari Raya Puasa dah habis. Macam biasa bangun pagi mandi gosok baju. Hari nie aku pakai baju baru. Asal nya aku beli baju nie memang untuk baju 'basahan' buat pergi kerja. Aku beli sekali dengan baju-baju raya aku. Jadi nya baju 'basahan' nie dah jadi baju raya sekali.

Konon cute lah pakai baju kurung oren (baju malam raya pertama).. hahahaha. Sampai office aku dah lemau jer. Sakit kepala dengan tiba-tiba. Lepas tu badan jadi panas. Nak cakap demam aku sihat jer sebelum tu. Jantung aku berdegup laju jer. Macam orang cemas. Aku jadi tak tenang. Berlarutan hingga ke malam sekarang.

Aku rasa macam nak nangis jer sepanjang masa. Even mata aku dah naik bengkak dah sekarang. Air mata aku terlalu murah. Mudah sangat nak mengalir. Lagi2 bila aku cuba meluahkan kepada seseorang atau pun di kala aku memendam perasaan. Memang air mata aku senang mengalir. Muka aku boleh menipu. Tapi mata aku tak boleh.

Hari aku berlalu dengan tiada ketenangan yang panjang buat aku......
Tapi aku tetap bersyukur atasNya..

No comments: