.

Followers

Thursday, March 17, 2011

Aku bengang dengan kawan aku.

Adat lah kan kalau tengah belajar nie lecturer mesti bagi assignment. Lepas tu buat dalam group kan. Dan adat jugak lah kalau one of our team member akan buat hal dengan tak buat kerja yang telah diberikan. Selalu nya bila ade kerja kumpulan aku akan bahagikan kerja. Kira aku assign siap-siap lah akan every person buat apa. Kadang-kadang aku divide kerja dengan Nur Liyana Ibrahim.

Nak dijadikan cerita, kawan aku sorang nie tak buat pun kerja die. Dah cakap awal2 nak hantar report semua hari Rabu. Mana yang salah semua kena betulkan. Ni tak, dia pergi buat yang untuk presentation ajer. Yang lepas-lepas punya tak betulkan pun. Lepas tu suruh buat Introduction and Conclusion pun tak jugak. Suruh group member yang lain buat.

In return cakap nak belanja breakfast and lucnh lah. Alih-alih tak datang kelas pun. Sampai 12.20 tengah hari takda breakfast takda lunch. Kata nya penat stadi and lambat bangun. Hai cik abang, hang duk ber-tweet sampai pagi-pagi buta tu sanggup lak. Ada je masa, yelah awek ko pun tahitwitter ko pun sekali lah ye. Nak kumpul banyak2 tweets tu.

Tak boleh lah macam tu kawan. Kita kerja dalam kumpulan. Masing-masing ada tugas nya sendiri jadi kita kena lah bertanggungjawab ke atas tugas yang telah diberikan kepada kita. Jangan lah buat tak endah jer. Markah kongsi sama-sama tau. Tak berkat karang markah ko. Habisnya, team member touching seharian nie. Aku sekali lah...

3 comments:

yana89 said...

sob,sob...sume org 'touch screen' kot ari tu...
xpe,xpe benda dh berlalu..slmat die sudah blanja kite mcD sorg...huhu..

ainasuhana said...

yana89:
tu lah, pas belanje update kat twitter ckp hutang die kat kite dah selesai. hahaha

Kuncup Here said...

hah kire okay la tuh kann dah buat sala then bayar blk :) dari aku , ade org tu buat sala tp buat bodo huhu siap die pulak yg emo2 adehh bengang jugak !