.

Followers

Monday, March 14, 2011

Jom Join Bloglist Taufiq Tiramisu


Tadi sempat blogwalking kejap. Jumpa entry ni kat salah sorang blogger yang aku follow. Tengok banner cantik je. Aku pun nak join jugak lah Bloglist Taufiq Tiramisu nie. Lagipun aku baru berapa kali join bloglist mane-mane blog. Yelah, segan lah. Follower aku tak banyak pun. hehehe..

Blog Taufiq Tiramisu nie smart dan tak banyak accessories sangat. Jadi mata aku tak lah semak je tengok. Template yang digunakan okey. Sebab bila aku nak blogwalking nie, kalau blig tu macam semak je aku terus pening pale. hehehe..jangan mara ye sesiapa...

Korang boleh join jugak bloglist nie. Klik je kat sini atau klik je kat banner atas tu ye...Terima kasih...

3 comments:

Taufiq Tiramisu said...

thanks join.. ;)

ainasuhana said...

same2..hehe

Unknown said...

liya folo dr blog fiq..jom folo liya balik..thanks;-)