.

Followers

Wednesday, March 9, 2011

Mana biskut nya??

Aku melintasi bilik mama. Aku tengok mama pakai tudung. Aku tanya mama nak pergi mana..Mama cakap nak pergi kedai beli daun sup. Haa!! Okey jugak lah tu. Aku rasa lapar lah pulak kan. Boleh kirim apa-apa @ jajan @ cemilan. Erm... Mama belikan biskut...! My request...

Aku pun online lah kejap. Dengar mama dah balik. Lepas 10 minit aku keluar bilik. Konon nya nak check lah kan apa mama beli. Nak makan biskut katenye. Hehe..WAHH.. ada dua plastik lagi. Ada harapan..
Plastik pertama, minyak masak, cili kering, cili basah, daun sup dannn cili kering juga..Okey takpe, plastik kedua pulak. PISANG ONLY!!

Huwa!! Mana biskut nya! tak kan dah tukar jadi pisang. Tak kan kat kedai tu langsung takda biskut. Kempunan aku malam nie nak makan biskut. Isk!! Sedih wooo.. Takleh stadi lah macam nie..

2 comments:

Nora Shahaira said...

ala siannya..akak nora tag awak ye..

http://aurajarinora.blogspot.com/2011/03/contest-jangan-pandang-camera.html

@ku d! sin!e said...

hehehe..
done akak!!