.

Followers

Tuesday, March 15, 2011

Minggu yang BANYAK kerja



Waiting list homework dan assigment sangat lah banyak.
Lepas satu siap satu lagi datang.
Kena buat slide show lah, report lah, draft lah
Role play untuk Mandarin belum buat lagi.
Kebanyakkan due date nak hujung bulan nie.
Masuk bulan 4 jer dah nak Test 2.
Jadual dah ada yang keluar pon..
Test 1 punya paper pun belum nak dapat lagi...






Oleh kerana banyak kerja yang bertimbun,
Aku pun start lah sakit kepala.
Memikirkan kerja yang dah nak kena hantar.
Sampai nak termuntah hijau je rasa..
 Bluekkk..! (sengal lah aku nie)
Kalau lah aku boleh jadi macam Garfield nie mesti bahagia.
Lecturer mesti tak leh kate ape punya lah. hahaha





Aku memang jenis yang meniarap bila buat kerja.
Tak kisah lah meniarap atas katil ke atas lantai
Sebab bagi aku bila mcm tu aku selesa
Tapi tak boleh lama-lama sangat...
Sebab nanti tulang belakang aku sakit. Pusing sikit jer
dah kerepuk-kerepuk..
Bukan takat tu jer..leher aku pun sakit kalau lama
sangat meniarap...~





Bila lah aku dapat tido lena macam nie....
Macam best ajer..
Tak pikir masalah...hoho

6 comments:

Qib said...

hahaha,,.
sama la disni. banyk keje x hbiss.3


New posts
|Hadiah dari Nuffnang!|
|Mintak Kongsi Ilmu boleh? |
|Cara Picit Jerawat Paling Seronok!|

Nor Suhaiza said...

take care yunk...
study smart...

Encik Psychopath said...

pompuan tak elok meniarap lelama. kang penyek.

ainasuhana said...

PinQib:
semester dah nak habis byk lah keje..huhuhu

ainasuhana said...

Nor Suhaiza:
yes..
be smart!!

ainasuhana said...

Encik Psychopath:
tidur meniarap best..hahahaha
ape penyek???