.

Followers

Sunday, March 27, 2011

Aku rasa down giler.

Aku tak tau lah kenapa lately nie emosi aku aku memang tak menentu. Sekejap aku rasa gembira, kejap aku rasa sedih dan sekejap aku rasa nak berseorangan. Aku tak tau nape. Aku runsing sangat walhal aku sendiri tak tau aku fikir pasal apa. Yang aku tau keje aku sangat lah banyak. Aku tak tau nak cakap kat sapa. Aku tak suka bila aku cerita kat orang, nanti orang tu salahkan aku balik. Nanti orang tu marah aku balik sebab aku layan dia macam cibai. Tolong lah, takda sape nak paham aku. Aku lebih selesa luahkan semua nya kat sini. Sebab dia tak kan lantun cakap aku balik.

Kepla aku sangat kusut. Aku takda masa nak melayan semua orang. Nak bersama 24 jam menemani ke mana saja. Aku juga perlukan ruang untuk diri aku sendiri. Aku tak salahkan kalau sape2 nak marah aku. Cuma fikir kan berada di tempat aku macam mana. Tak perlu nak sentak2 aku tak perlu nak tinggi suara kat aku. Lepas tu suruh aku pujuk suruh aku luahkan semua. Ingat boleh??? cuba carik perempuan lain yang boleh. Perempuan hati batu je.



Di tambah lagi lappy aku baru je jatuh. Aku pun tak tau macam mana lah boleh jatuh. Habis semua skrin aku colour dia lari. Aku sedih giler. Dah lah dah habis semester. Duit kat bank tu makin surut. Macam mana aku nak ganti? Kena tunggu semester depan lah. Nak tukar tu boleh tapi ada perkara lain yang lebih memerlukan. Aku beranggapan selagi aku boleh nampak aku pakai je. Tapi tiap kali aku tengok aku sedih giler. Air mata aku meleleh jer.

Ya Allah, baru sedikit cubaaan Kau bagi kat aku aku sudah mengeluh.
Maafkan hambaMu ini..

No comments: