.

Followers

Wednesday, March 9, 2011

Kawan aku dah ada FB

Mula-mula aku ingat sapa lah yang add aku nie. Tapi nama nya macam kenal. NUR LIYANA IBRAHIM. YA!! memang aku kenal. Lah, yana rupanya. Setelah sekian lama akhirnya ko buat jugak account Facebook ye. Orang lain dah ramai yang tutup dia baru nak buat. Alasan dulu tak buat " aku tak reti lah nak guna, aku takut lah nak buat, nanti kawan-kawan aku add aku, nanti sepupu aku add aku"

Itulah alasan yang selalu digunapakai oleh Yana nie. Hahaha. Macam ini punya orang pun ada ka?? Lepas tu letak gambar menara berkembar. aduhai, letak lah gambar sendiri. Profile picture die kalau kat mana-mana takda yang gambar sebenar. Banyak nya gambar anime kesukaan die lah. Lepas tu kalau pergi mana-mana, dia memang suka bawa kamera. Tapi tak ambik gambar sendiri. Malu katanya. Aku yang guna amik gambar candid dia. hahaha, Padan muke..

Kawan-kawan yang kenal, add lah dia ye. huhu

2 comments:

yana89 said...

mak aih,ni nk meraih simpati tuk ak ke beb??klaka seh..
mcm suro org undi ak jd wakil rakyat jer...kuikui..

sy xsuke wat social networking nie coz t dh lame2 sy sendiri jd bosan...n ble sy bosan sy akan delete account2 tu...
pasl pic lak,muke klu comey kna simpan dlm lappy jer,ne leh share maa...huahua..

ad fhm?

p/s: xperna ak comment spjg ni kat blog..xle bla siap wat entri special tuk ak!!!

ainasuhana said...

yana89:
hahaha..
kalo ko nak tulis panjang2 ko wat blog pulak erk? hahahaha