.

Followers

Sunday, March 27, 2011

Here my solution for today.


Orang cakap coklat boleh hilangkan stress. Orang cakap coklat boleh buat kita rasa tenang. Dan tadi aku beli semua nie. Untuk menenangkan hati aku fikir kerja yang tak siap2 nie. Sambil buat kerja boleh makan kannn??? Dan sememangnya aku suka kan coklat. Rasa nak borong je. Tapi tadi aku baru makan Bytes dah rasa kenyang. Yang lain tak sentuh lagi pon.

Aku beli gajus. Yes, memang aku suka sangat gajus. Orang cakap kalau nak kuat daya ingatan makan gajus. So, aku boleh lah ingat taxt mandarin untuk Test esok. Lepas tu aku beli aiskrim. Coklat jugak. Sebab aku selsema. Ada sikit panas dalam. Orang kata penyebab tu lah penawar. So, tadi aku makan. So lovely...Sedap...hati ku sejuk. ahakz

2 comments:

Redbloodsnow said...

akak nak yg bytes tueee. yummy! :D

@ku d! sin!e said...

akak kena beli...
nie saya punyer! hahahaha