.

Followers

Thursday, March 3, 2011

TEST SUDAH BERLALU

Hari isnin dan selasa lepas aku test. 1 hari ade 2 paper kan. KILLER!! terasa diri ini bengap sangat. Benda kecik-kecik pun lupa. Bende yang dah dihafal tiba-tiba lupe. Biase lah tu, paper pukul 2.30 pukul 12 baru start baru. Bijak kan aku nih..huwahahahaha

So, memang ade soalan yang aku tak leh jawab. Aku rasa macam soalan tu tak bagi maklumat yang cukup jadi nak kira tak boleh. Elehhhh! salahkan soalan pulak..hahahaha. betul serius! kawan-kawan aku pun tak leh jawab bukan aku sorang. Yes, ade geng! hahahahaha

So tadi kelas macam biasa. RAMAI YANG TAK DATANG sebab nak rileks dulu lepas test kan. Lecturer perli-perli je sape yang tak datang kelas. Nasib baik aku datang..hehehe *bangun lambat pagi tadi. Minggu depan ada test lagi. Test 2 QMT, presentation PBL 3 dan hantar assignment yang bertimbun hujung bulan nie..

To myself: Jangan tangguh2 nanti last minute susah.

6 comments:

RuBiE ZaiNuDdin said...

ha..btol3..byk kje yg menanti..^_^
lecterur mne yg perli2 tue..hehe

ainasuhana said...

RuBiE ZaiNuDdin:
banyak gak lah. biase lah QMT n AIS..

yana89 said...

ececehhh...
~senyap~
xtw nk komen per...sje menyibok gak kt entri ko yg ni...huahua

ainasuhana said...

yana89:
ko nie..bukak twitter lah.
FB dah buat lom..?

yana89 said...

alar,kna wat FB gak ke??
dh ckup moden per ak wat twitter...
huhu..

ainasuhana said...

hahaha..
BUAT jugak!!