.

Followers

Saturday, March 5, 2011

TAGGED FROM RUBIE..

http://mynotiey.blogspot.com/
Aku dapat tag dari rubie. Rasa malas nak jawab tapi sebab dah cakap aku nak jawab so, aku jawab lah kan. Orang dah tag tak kan nak biarkan jer. hahaha. Nanti kalau aku tag orang lain karang tak dijawab nanti. hahaha...Apa-apa pon meh aku jawab soalan yang aku  berjaya 'ctrl + c' sebab tak boleh 'right click' hahaha.. 
                                                                                                                                                           
 
Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Soalan nya benda kan.So..
Duit Agong bagi kat aku, Motorsikal cabuk aku, Handphone Nokia jatuh hidup lagi,
Netbook HP yang comel dan IC warganegara Malaysia (biru taw). 
huahahaha..

Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
Mestilah baju. POP SODA @TheCurve RM56.00 
with 50% off...huhuhu

Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
Kalau ikot hati nak buat kat Dewan @ Ballroom. Sebab boleh decorate puas-puas.
Tapi oleh sebab aku orang kampung dan anak bongsu, sebaiknya aku buat kat rumah jer.
Tema pulak aku suka putih. Tak putih silver pon jadik lah. Yang pasti kena banyak bunga.
Sebab aku suka bunga. Lagi cantik bila malam banyak lampu. Sebab aku teruja 
tengok lampu banyak2 nih. Nak lawan i-city. Pasang spotlight siap mercun.
Ingat dapat??? hoho

Adakah korang bercinta sekarang?
Memang aku bercinta. Yes. Cuma tak confirm kahwin ke tak.
Sebab nya tak tahu lagi. hahaha. Bercinta dengan diri sendiri syok sendiri pulak kan.
Bercinta dengan orang lain penuh dengan komitmen. Heh..

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Ehhh, tak tau lah pulak berapa lama. Sebab tak tahu lah cinta ke sayang.
Sebab istilah tu maksudnya berbeza-beza lah. Tapi kalau perasaan tu 
bertahun-tahun jugak rasenya.

Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
Jumpa kat rumah aku lah. 
erm....

Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
Novel Lafazkan Khalimah Cintamu kat POPULAR@JuscoBukitRaja
RM26.90 with 10% off. Sebab ahli orang-orang fofular kan...
Die kasi murah sikit lah..hahaha 

Apakah nama penuh korang?
Nurul Aina Suhana Binti Abdul Manaf
(sebijik dalam IC)

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Entah lah. Dengan mama biasa2 je. Bila ada hal-hal penting jer.
Abah dah takde. Tapi dari dulu memang ngan abah. Sebab abah baik.
Tak pernah marah-marah. Mama dan Abah tak pernah pukul atau jentik pun.

Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
 Orang terkaya di dunia.
Banduan2 di seluruh negara.
Orang yang genius.
Kanak-kanak yang comel.
Kembar aku ada tak???? hahaha

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Mestilah tak..Mesin buatkan. Aku tinggal letak jer.
Tunggu kejap lepas tu dah boleh sidai..
Ada bagus dengan teknologi..

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Tempat yang penuh dengan bunga hidup.
Tempat-tempat bersejarah.
Dasar lautan yang penuh hidupan laut.
Gunung berapi aktif yang berasap-asap.
ISRAEL

Pilih salah satu, peluk atau cium?
Definitely peluk. Betul tak tipu.
Hugging is better than ever.

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
Suka makan 'jejari' slanga sikit kat R tu ye..haha
Suka download cerita or drama kat blog.
Suka panggil orang 'mak cik'
 

5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
Macam soalan yang mula2 tu kan. Aku copy paste jap.
Duit Agong bagi kat aku, 
Motorsikal cabuk aku,
Handphone Nokia jatuh hidup lagi,
Netbook HP yang comel 
Pemberian orang kepada aku.

5 lagu yang korang suka dan selalu dengar?
Opick - Rapuh
ACAB - Setelah
Lenka - Trouble Is A Friend
One Buck Short - Wait For It
SharpShooter - Panji-Panji Reggae
 
bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
20 Februari 1989
Sambut kat rumah. Mama belikan kek. huhu
Sambut dengan adik-beradik dan anak-anak buah jer..

5 orang blogger yang korang nak tag
cerita sikit blogger yang pertama korang tag
My Classmate. Panggil Die RED. Memang suka pakai baju RED.
Pengendali blog SAYA PUNYA SHAWL.
Bawak kereta Jaguar selalu parking kat tempat Staff UiTM. haha
Baru semester ni ada sticker pelajar rasenya. hahaha




DONE!!!!!


5 comments:

Encik Psychopath said...

ala. ape pasal tag ! busy. t___T

*alasan*

RuBiE ZaiNuDdin said...

uish..siap de gmba aku..malu seh..^_^
ha..thanx aina..brjye copy..hek3..;p

@ku d! sin!e said...

Encik Psychopath:
busy ker??? bukan rajin ker?? hahaha

@ku d! sin!e said...

RuBiE ZaiNuDdin:
hehehe..
sajer letak. huhu

✿ CikCimi said...

oke. baru nak g jawab. :D